Canada- British Columbia- Smithers

Den 20e April åker jag och pappa till Canada. Vi kommer först till Vancouver där vi ska känna storstadspulsen lite tills vi drar vidare mot Whistler, en skidort där man kan åka lite skidor. Vi har köpt skidjacka och skid byxer så nu bär det av!!! Sedan åker vi vidare mot Prince Rupert där Chris hämtar oss. Chris är en kille som jag och pappa lärde känna på Nya Zeeland. Vi ska nämligen hälsa på han i Smithers och se hur han lever och vad han gör. Bokad hemfärd är den 17e juni. Får se hur länge man stannar, har en ombokningsbar biljett nämligen :)
image6British Columbia

image8Karta/Map

English
The 20th of April I am off to Canada. Me and dad will first arrive in Vancouver where we will stay for a few days before we head off to Whistlers. Whistlers is a skii resort. Bought skii jacket so I am ready!!! Then we will get a car and go to Smithers where our good friend Chris live. Home ticket is set for 17th of June but it can change if I want to :) Let the adventures begin!!!

Kommentarer
Postat av: sofie lind

jasså det var här du var!!!!
=) ska bli kul att läsa om er resa!!! kram

2008-04-09 @ 17:37:08
URL: http://soffiproppsofie.blogg.se
Postat av: Steven

Olá Clara,

Looks good this blog, although I hardly understand a single word! I'm jaleous on yout upcomming trip I must say! Must be beautiful to go there. Have a nice time and keep me posted please!

Abracos Steven

2008-04-10 @ 09:37:56
URL: http://www.heinekeninternational.com
Postat av: maggis

Hej hej!!! Ni får ha en jätte bra resa!!! Kommer nog smyga in här och kolla vad ni gör för kul!=)
Ha de gött!!!

2008-04-19 @ 17:35:19
URL: http://magda8004.blogspot.com
Postat av: Clara

Hi foks! I will now have both english and swedish version of my blogg. Enjoy ;D

2008-04-19 @ 19:45:02
Postat av: Ancie

Hoppas ni får det underbart!

2008-04-20 @ 12:03:38
Postat av: Pernilla

myyyys! Jag vill också :D haha men du får hålla oss uppdaterade så vi vet vad du håller på med :D

2008-04-21 @ 09:46:00
URL: http://pernillabolwede.blogg.se
Postat av: Tove

Hallo snäckan! Nu har inte jag blivit mkt bättre... jag har också skaffat mig en blogg! Snälla Pernilla har instruerat mig, TACK!
Ha de bra! Puss puss

2008-04-21 @ 10:41:45
URL: http://toow.blogg.se
Postat av: Caroline Marko

Ja...hej det ar jag...den svenska trevliga tjejen fran Smithers.

Ville bara saga att vi saknar er jatte mycket har i the north.

Snart ar var gast-stuga fardig och den kommer att ha bade wc och dusch!!!

Caroline

2008-10-04 @ 05:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0