framsteg... :D


Skruvat ihop min nya lilla bäddsoffa. Monterat en tulipan lampa och en garderob i hallen/vardsagsrum.




Försökt att montera ihop mitt snygga köksbord, MEN tydligen krävs det hulken eller en rejäl maskin för att sätta i några av skruvarna. Så nu ligger allt över golvet i en enda röra. Vem sade att IKEA e enkelt????? Dags att gå på gym kanske...

Idag var jag med mormor o Annika på Nationalmuseet och såg på illusion utställning, Lura ögat. Cooolt!!! http://www.nationalmuseum.se/

Fann mina kusiners pappa och hans konstverk på museet!

Min 40-tals vintage klänning jag och mormor fyndade. Tack mormor! Sitter som skuret!


Vackra stockholm!


Kommentarer
Postat av: Tove

Såååå roligt att se hur du fått det i Hufvudstaden! Hur går det på jobbet? Hur många veckors inskolning fick du? Hur trivs du i Drogsved... Öh,,,, förlåt, Rågsved?? (En jag jobbar me kommer från Sthlm och berättade lite om ditt neighbourhood, hehehe, låter precis som Råslätt! Ha de fin fint! Kram

2008-10-05 @ 03:12:38
URL: http://toow.blogg.se/
Postat av: sofie

va kul att du börjar få så fint hemma. skönt att komma ut och se stor staden. ta hand om dig!!! kramar från oss!

2008-10-05 @ 21:30:04
Postat av: maggan

Fint du börjar få de!! Kuligt! Hade bra på jobbet nu föörsta dagen!! Kram

2008-10-07 @ 11:15:29
Postat av: sofie viktor tova

men här uppdateras det inte ofta =) är ju jätte nyfiken på hur det går med nya jobbet och om du har använt ditt fina körkort i storstaden något. det e ju extra plus poäng på det! massa kramar

( chippen saknar mag kli)

2008-10-16 @ 16:52:27
Postat av: sofie (igen)

måste bara skriva att den klänningen var verkligen skit snygg på dig!!!!!!!! =)

2008-10-16 @ 16:53:23
Postat av: maggan

uppdatera nu då!!!!!! Kram kram

2008-10-21 @ 14:55:58
Postat av: Michaela

Vad jag är aviss på din klänning. Sååååå läcker!

2008-11-20 @ 22:11:00
URL: http://www.thadandmia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0