Nya lyan i Stockholm

Hej, nu börjar det riktiga vuxenlivet. Flyttat till Stockholm och ska börja jobba nästa vecka som en riktig sjuksyrra! Spännade och pirrigt! I lördas bar det av med hela flyttlasset. Väl framme fanns ingen funktionsduglig hiss så det blev att kånka upp för trapperna upp till 6e våning. Tur var ju att mina bröder o Sofie fanns att kånka med mig! Oerhört glad för det! Redan hälsat på kusiner, moster o mormor och testat tunnelbanan alldeles ALLDELES ensam. Gick kanon.

Detta är (ovan o nedan) kaoset då allt bröte blev inflyttat :/


Detta är efter en dags grejande... lysår i förbättring men är sugen på att köpa soffa och köksbord nu!


Utsikt över betongdjungeln.

ovan är toan med mitt kemilabb, garderoben som redan är överfull och mitt mini sovrum.

Mitt kök... prövade tillagning av föda idag och det gick såå bra sååå,,,

efter flyttandet blev det en öl med flyttgänget och massa stark mat...


Just nu befinner sig min far på havet mellan England och Portugal. Han har hört av sig och är framme imorgon. Följ hans segel äventyr på www.curten.blogg.se Tack och hej! :D

Kommentarer
Postat av: maggan

Ser mysigt ut!! Kommer upp och hälsar på dig när du kommit i ordning och kommit in i jobbet!! Kram

2008-09-30 @ 08:12:05
Postat av: sofie lind

hejsan! ser ju jättebra ut. måste komma upp och ta en riktig tjej helg i storstaden!!!

2008-09-30 @ 13:03:49
Postat av: Pernilla

åhhh va mysigt!! haha tänker bjuda upp mig själv till dig någon dag och hälsa på haha :D

va har du för job i sthlm nu då? kraaam

2008-09-30 @ 21:46:38
URL: http://pernillabolwede.blogg.se/
Postat av: Mino

Hej sötis, kul o se att det har gått bra med flytten. Tänkte på dig häromdan, jag var ju nästan säker på att du skulle flytta i dagarna! Jaha, ska jag ta o boka biljett nu kanske :-P

Saknar dig min vän och hoppas att du trivs. Många kramar // Mino

2008-10-03 @ 12:02:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0